Gonjasufi - Candylane

Publicerat: 2011-09-16 Kl: 14:34:59 | I kategori: Allmänt


Jag vet inte om du läser det här, även fast jag bad dig personligen att inte läsa min blogg mer.


Vi satt i din bil i ösregnet. Det var mörkt ute. Jag sa att jag älskade dig, du att du älskade mig.
Avslappnande toner strömmade ur högtalarna, och jag kände mig trygg. 
Men nu har vi valt att gå vidare på egna spår, och det känns för min del som ett helt rätt val.
Men jag kommer att sakna dig, för att du är en fin människa på många sätt.
Jag vet att du tyckte det samma om mig. Men ibland kan ouppklarade förflutna händelser och känslor ställa till det på olika sätt och skapa missförstånd och osämja. Men jag skulle ändå vilja tacka dig, för att du fanns i mitt liv en stund och för att jag fick finnas i ditt.
Jag önskar dig all lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0